Friday 10 August 2012

Koleksi lawak-lawak tak berapa nak lucah

Lawak2 untuk tontonan umum dah banyak kali kita dengar. Mcm dah takde bahan lain je kan. Kali ni aku nak kongsi cerita2 lawak untuk org2 yg dah matang. Kalau korang jumpa sedara mara yang ada anak kecik2 tu jgn cerita depan diorang pulak. Sebelum korang baca,pastikan umur korang dlm 16 tahun keatas. Kalau bawah umur tapi gatal nak baca jugak,tanggung sendiri la

1.pesakit

Ali adalah seorang doktor yang serius. Dea tak pernah gelak atau senyum dalam 10 tahun. Satu hari dtg la sorang pesakit ke kliniknya. Pesakit tu ckp "saya harap doktor jgn ketawakan penyakit saya ni". Ali dgn yakinnya bagitau dea takkan gelak. Lalu pesakitnya londehkan seluarnya dan tunjukkan zakarnya yang kecik. Saiznya hanya sebesar bateri AAA je. Ali pun ketawa berdekah2 buat pertama kali dalam hidupnya. Setelah 10 minit ketawa akhirnya ali berhenti dan ckp "mintak maaf,saya tak sengaja. Bgtau saya encik sakit apa". Pesakit pun jawab "BENGKAK"

2.salah paham

Hamdan dan hamidun adalah sahabat baik. Pada suatu hari,pada hari yang sama,isteri hamidun meninggal dunia manakala bot milik hamdan pula hilang. Beberapa hari selepas tu hamdan pun duduk di bangku kat taman. Ada seorang makcik ni datang dan duduk di sebelahnya. Makcik tu ingatkan orang di sebelahnya adalah hamidun yang kehilangan isteri,lalu makcik tu ckp "makcik bersimpati atas kehilangan kamu". Hamdan sangkakan yang makcik tu ckp pasal bot dea yang hilang,dea pun jwb "ala,takde apa la makcik. Saya dah tak boleh nak guna pun. Kat bawahnya dah berkulat,lagipun saya selalu sgt guna benda tu hari2. Agaknya dah tak tahan kot. Lagipun saya pernah bg pinjam kat kawan saya,dea naik sampai 5 6 org sekaligus". Makcik tu terkejut gila lalu terus pengsan.

3.suami-isteri

Mahmud dan minah telah berkahwin selama 10 tahun. Hubungan seks mereka masih aktif. Tapi selama mereka berkahwin,mahmud tak yakin dgn saiz anu nya. Mereka hanya buat dlm gelap dan mahmud akan gunakan timun sahaja. Satu hari mahmud dah terkantoi. Minah pun marah dea.."nape selama ni ko tipu aku ha?! Tak guna punya jantan!" mahmud pun marah dah ckp "eh,ko diam la! Selama ni aku tak pernah tanya pun budak2 tu anak sape!"

4.radio

Ahmad baru saja install radio automatik dlm keretanya. Radio tu hanya gunakan voice command. Ahmad pun nak test radio tu,dea sebut "michael jackson". Radio tu pun pasang lagu MJ. Dea test lg.."siti nurhaliza". Radio tu pun pasang lagu siti. Tiba2 di trafik light,mahmud termampak 2 orang lelaki berpegang tangan dan tergedik2. Dengan rasa jijik dan jeliknya dea jerit "bapak GAY!!". Tiba2 radio tu pasang lagu k-pop.

5.dah tak macam dulu

Ali:bro,kenapa ko mcm sedih je ni?
Abu:aku dgn bini aku dah tak mcm dulu la. Maklum la dah lebih 10 tahun,dah longgar sikit
Ali:ala,try la lubang lagi satu tu
Abu:aku takut nani dea mengandung pulak

Ni je la yang aku dapat post untuk sekarang. Kalau ada lagi nanti aku post

-Madara

No comments:

Post a Comment